»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
»Otrok že v zibelki dobi elektronsko igračo, ki predvaja slikanico z metuljčkom. In ta metuljček je v to slikanico tako vkomponiran, da bo teh 100 milijard možganskih celic pomirjenih in zadovoljnih, da bo otrok srečen, pomirjen in ne bo razmetaval igrač in ne bo se plazil.«
»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
»Otrok že v zibelki dobi elektronsko igračo, ki predvaja slikanico z metuljčkom. In ta metuljček je v to slikanico tako vkomponiran, da bo teh 100 milijard možganskih celic pomirjenih in zadovoljnih, da bo otrok srečen, pomirjen in ne bo razmetaval igrač in ne bo se plazil.«
»Bilo je izrečenih nekaj kritičnih opozoril, zlasti kar se tiče skrajšanih programov v vrtcih, pa tudi dilem, ki se tičejo obravnave romskih otrok in ranljivih skupin, kot so migranti in drugi.«
»Nihče v tej državi nima čisto zares odgovora na vprašanje, zakaj potrebujemo tako rokohitrsko predmet, ki mu bomo rekli 'Tehnika in digitalne tehnologije', in to v 7. razredu osnovne šole, kjer že obstaja predmet s praktično enakim ali pa zelo podobnim imenom 'Tehnika in tehnologija'.«
»Na eni strani je to zelo smiselno, ker lahko znanje celoviteje oceniš, na drugi strani je pa strah, da bo potem šok s številčnim ocenjevanjem še večji.«
»Danes sem videl nekaj idej, moram reči, da me je skoraj strah takih idej. Moram pa reči, da je v regiji lahko prepoznan kot center umetne inteligence in novih tehnologij.«
»To je še posebej pomembno v regiji zahodnega Balkana z bogato industrijsko dediščino in močnim inovacijskim duhom. V tem centru bomo to najbolje uporabili in ustvarili platformo za sodelovanje.«
»Ob selitvi celotnih kategorij znanja na splet se njena vloga pri širjenju znanja in informacij sicer zmanjšuje, vendar so spletne vsebine, kot ugotavljata, razvile drugačno informacijsko arhitekturo in poslovni model, knjigi pa je ostala dolga linearna pripoved z določenimi mejami.«
»Potem ko je bilo več desetletij bolj ali manj jasno, kaj je knjiga in kaj ne, je razvoj digitalnih in drugih tehnologij zadnjih let v naslov monografije Angusa Phillipsa in Mihe Kovača Je to knjiga? vnesel vprašaj.«
»Hkrati pa je ta starostna skupina priložnost za gospodarstvo v smislu zagotavljanja izdelkov in storitev, ki ustrezajo starejšim in njihovim potrebam, t. i. srebrna ekonomija.«
»To je zame najpomembneje – če ne morem čutiti svojih izdelkov, potem jih ali zavržem ali pa jih spreminjam toliko časa, da se v meni prebudijo neka globoka čustva, ki jih včasih razumem, včasih pa tudi ne.«